.header

عرضه انواع گوشی طرح اصل با نازل ترین قیمت و بالا ترین کیفیت
فال حافظ با مهریتا

۩۞۩ ART PIX ۩۞۩

به وبلاگ خودتون خوش آمدید

کلیک کنید

به وبلاگ خودتون خوش آمدید

با عرض سلام خدمت شما بازدید کننده گرامی

با تشکر از شما به خاطر بازدید از وبلاگ

لطفا با نظر دادن به مطالب ما را در هر چه بهتر شدن وبلاگ یاری کنید 

همچنین شما میتوانید با عضویت در وبلاگ علاوه بر استفاده از تمامی امکانات وبلاگ ،  مطالب خوب و جذاب خودتون را در وبلاگ قرار دهید که بعد از تایید مدیریت با نام شما در وبلاگ قرار خواهد گرفت

 

آموزش ارسال مطلب به وبلاگ

لطفا به نظرسنجی وبلاگ در منوی سمت راست هم نظر دهید

با تشکر

 

مدیریت وبلاگ آرت پیکس



نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت9:46---12 مرداد 1391
عالیه

hossein
ساعت17:20---29 اسفند 1390
وبلاگ خفنی داری منو با عنوان **دنیای عکس** لینک کن بعدا به من خبر بده با چی لینکت کنم

reza
ساعت8:50---21 اسفند 1390

سلام
من اهل تعريف و تعارف کردن نيستم هرکسي براي خودش دنيايي دارد و چهار ديواريي و با تعارف و تعريف کسي هم نه بدتر ميشود و نه بهتر
غرض از پيامم اينکه با سر زدن به وبلاگ من و خوندن مطالبش نه ميخوايد انرژي مصرف کنيد و نه ميخوايد پولي خرج کنيد فقط وفقط يخورده بياد امام زمانمون مي افتيد البته اگه واقعا مطالبم اين حس رو القا کنه
منتظرتونم


جواد
ساعت16:07---3 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز من برای تبادل بنر امدم اینم کد بنر منه اگه مایل هستی کم رو در وبلاگت قرار بده وبهم خبر بده تا منم بنر شما رو در وبلاگم قرار بدم

" target="_blank"> border="0" alt="">


سلام دوست عزیز.از اینکه به وبلاگ من اومدی واقعا متشکرم.
اگر لطف کنی بنده رو با مشخصات زیر لینک کن و بعد مشخصات خودت رو بده لینکت کنم»:
ادرس:http://www.Master68.2fa.ir
توضیح:وبلاگ جوانان
توضیح:جدیدترین و بهترین وبلاگ ایران


erfan
ساعت21:57---26 فروردين 1390
salamweblog ghashangi dari

nina
ساعت10:36---26 فروردين 1390
salam!!


chOon ke adam ba marefatiiam


vazife khodam donesam ye sarii bezanmپاسخ:نظر لطفته ، چشات قشنگ میبینه


General
ساعت21:17---6 فروردين 1390
Hi
realy beautiful and lovely sir


محمدعلی
ساعت10:39---15 اسفند 1389
سلام خوبی لینکت کردم لینکم کن

سياوش
ساعت0:41---6 اسفند 1389
سلام وبلاگ خيلي خوبي داري حال كردم فقط رو قالبت يكم كار كن منم 3 روزه وبلاگ راه انداختم بيا تبادل لينك وبلاگ من روزي بالاي 300 نفر بازديد داره كه البته تا 1ماهه ديگه 10 برابر ميشه .من يه سايت پيدا كردم كه با عضويت در اون بازديدت 10 برابر ميشه بيا تو وبلاگم رو بنرش كليك كن ضرر نداره.در ضمن ميدوني سرعت اينترنت ايران بين 188 تا كشور چندمه ؟ بيا يه سري به آمار بزن منو با اسم انباري عكس لين كن بعد بيا تو نظرات بهم خبر بده!!! بيا حتما...

رضا
ساعت13:19---2 اسفند 1389

سلام
وبلاگ زیبا و قشنگی داری
امیدوارم همیشه موفق باشی
خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم اگه خواستی منو با اسم ** طلوع ترانه ** لینک کن
و بعد منو هم خبر کن
درضمن اگه اومدی خوشحال میشم روی تبلیغات زیر مطالبم کلیک کنی
منتظرم ها


الینا
ساعت13:15---1 اسفند 1389
سلام گلم خوبی؟
وبلاگ خیلی توپی داری ایول منو با نام بیا تو حال کن بلینک گلم بهم سر بزن منتظرتم بای بای@} ;-


رضا
ساعت22:50---10 بهمن 1389
سلام
وبلاگ زیبا و قشنگی دارید
خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم
منتظرتون هستم


موسوی
ساعت17:13---5 بهمن 1389
سلام

تلخند17 را به شما تقدیم می کنم.



احسان
ساعت22:20---3 بهمن 1389


Ehsan
ساعت11:43---27 دی 1389
سلام بر شما وبلاگ عالی دارید
به وبلاگ منم سر بزنید
فیلم های روز جهان را با ما تجربه کنید
ممنون


مترسک تنها
ساعت19:53---5 دی 1389
بدو بیاااااااااااااااا که اپم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Dandy ׀ تاریخ: 10 آذر 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید ............................................. با نظر دادن به مطالب ، ما را در بهتر شدن این وبلاگ یاری کنید .


دوستان آرت پیکس

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , artpix.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM